Zarejestruj się :: Zaloguj się
Koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
zaawansowane
Działy księgarni
Informacje
Reklamacje i zwroty
O księgarni słów kilka...
Częste pytania
Kontakt
Przywileje
Napisz recenzję
Regulamin
Dostawa
Jak zamawiać ?
Na Prezent
Mapa księgarni
Polityka prywatności
Kontakt On-Line

tel. 662 087 262 (9:00 -16:00)

tel. 692 440 419 (9:00 - 16:00)

 

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu.

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu.
Nasza cena: 29.38 zł
w tym VAT
Oszczędzasz: 10.52 zł
Sugerowana cena detaliczna: 39.90 zł
EAN: 9788328320710
Autorzy:

Ries Laura, Ries Al.

Wydawca:

Helion

Oprawa: Miękka
Objętość: 208
Format: 14.1x20.5
Rok wydania: 2016
Dostępność: Wysyłka 1-2 dni
  
ilość:
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:

że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
» Napisz recenzję!
» Zapytaj nas o tę pozycję
Recenzje użytkowników
Obecnie brak recenzji dla tej pozycji.





Zapomniałeś hasła?
Koszyk
...jest pusty
Nowości

01. Zagrożeni.

02. Samobójstwo Europy.

03. To nie jest kraj dla starych ludzi.

04. Pod Mocnym Aniołem.

05. Wilk z Wall Street.

06. Zniewolony. 12 Years a Slave

07. Rycerz Siedmiu Królestw.

08. Czuły punkt. Teatr, naziści i zbrodnia

09. Śpiewaj ogrody.

10. Brudne serca. Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków

więcej nowości
Bestsellery w naszej księgarni

01. Sztuka kochania.

02. Jak poprawić kondycję i zdrowie

03. Jestem kierowcą wózka jezdniowego napędzanego.

04. Standout. Innowacyjny test do oceny silnych stron

05. Jak dobrze wyglądać nago.

06. Jak wytrzymać z dorosłymi i nie zwariować. niezbędnik nastolatka

07. 7 nawyków skutecznego działania.

08. NLP Wpływ na siebie i innych.

09. Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły.

10. Urządzenia i systemy mechatroniczne część 1. Podręcznik dla uczniów średnich i zawodowych

więcej książek
Księgarnia - Promocje
Popularni autorzy

Mario Vargas Llosa
Haruki Murakami
J.M. Coetzee
Szymon Hołownia
Orhan Pamuk
Marek Krajewski
John Irving
Mariusz Szczygieł

Zamów Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i zapowiedziach, promocjach oraz specjalnych rabatach.
Nie przegap niczego!





Wypisz się »
   

Znajdziesz nas na Facebooku