Zarejestruj się :: Zaloguj się
Koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
zaawansowane
Działy księgarni
Informacje
Reklamacje i zwroty
O księgarni słów kilka...
Częste pytania
Kontakt
Przywileje
Napisz recenzję
Regulamin
Dostawa
Jak zamawiać ?
Na Prezent
Mapa księgarni
Polityka prywatności
Kontakt On-Line

tel. 662 087 262 (9:00 -16:00)

tel. 692 440 419 (9:00 - 16:00)

 

Metoda i znaczenie w badaniach sondażowych.

Metoda i znaczenie w  badaniach sondażowych.
Nasza cena: 32.52 zł
w tym VAT
Oszczędzasz: 9.98 zł
Sugerowana cena detaliczna: 42.50 zł
Autorzy:

Schuman Howard

Wydawca:

Oficyna Naukowa

Oprawa: Twarda
Objętość: 282
Format: 13.0x20.8cm
Rok wydania: 2013
Wydanie: 1
Dostępność: Produkt aktualnie niedostępny
Zapytaj nas
o tę pozycję
  
Punktem wyjścia autora jest konstatacja, że najsłabszym punktem badań przy użyciu metody sondażowej jest interpretacja, trafne określenie znaczenia udzielonych przez badanych odpowiedzi - stąd tytuł książki. Kwestia ta dotyczy w szczególnym stopniu komunikacji publicznej - nacisk kładzie się tam na procenty odpowiedzi, a ich znaczenie często pozostaje niewypowiedziane, niejasne i trudne do uchwycenia. Zarazem - i to jest motyw wiodący tej książki - metody sondażowe same mogą być użyte do poprawy naszych zdolności rozumienia zarówno pytań, jak i odpowiedzi sondażowych.
Książka zawiera prezentacje wielu technik służących interpretacji pytań i odpowiedzi ankietowych, a prezentacje te są niezwykle sugestywne, gdyż metoda przedstawiona jest wraz z badaniem.
Autor pokazuje, jak można być badaczem innowacyjnym, łączącym badanie zagadnień społecznych z usprawnianiem metod badań. Pokazuje też, że do tego, by prowadzić innowacyjne badania, nie zawsze konieczna jest wyrafinowana technika - najważniejsza jest pomysłowość i wyobraźnia.
Z książki można się nauczyć, jak interpretować dane, a wiele z wykorzystanych w niej przykładów ma wartość paradygmatyczną.
Książka napisana jest prostym językiem, dalekim od technicznego języka podręczników metodologii i sprawozdań z badań sondażowych; napisana jest z myślą o wszystkich, którzy badania sondażowe prowadzą, uczą, jak je prowadzić, i z ich wyników korzystają. W Polsce, jak dotąd, nie ma książki, która łączyłaby w sobie wszystkie te przymioty.
» Napisz recenzję!
» Zapytaj nas o tę pozycję
Recenzje użytkowników
Obecnie brak recenzji dla tej pozycji.

Inne pozycje tego autora - Schuman Howard »»






Zapomniałeś hasła?
Koszyk
...jest pusty
Nowości

01. Zagrożeni.

02. Samobójstwo Europy.

03. To nie jest kraj dla starych ludzi.

04. Pod Mocnym Aniołem.

05. Wilk z Wall Street.

06. Zniewolony. 12 Years a Slave

07. Rycerz Siedmiu Królestw.

08. Czuły punkt. Teatr, naziści i zbrodnia

09. Śpiewaj ogrody.

10. Brudne serca. Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków

więcej nowości
Bestsellery w naszej księgarni

01. Socjologia. Analiza Społeczeństwa

02. Rok 1984.

03. Wokół tożsamości: teorie, wymiary, ekspresje.

04. Komunikacja międzykulturowa. Przewodnik.

05. Między gminą Radgoszcz a resztą Europy. Ku antropologii transmigracji

06. Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian.

07. Polityka społeczna Podręcznik akademicki.

08. Talleyrand Droga Mefistofelesa.

09. Media i komunikowanie masowe

10. O wielości światów.

więcej książek
Księgarnia - Promocje
Popularni autorzy

Mario Vargas Llosa
Haruki Murakami
J.M. Coetzee
Szymon Hołownia
Orhan Pamuk
Marek Krajewski
John Irving
Mariusz Szczygieł

Zamów Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i zapowiedziach, promocjach oraz specjalnych rabatach.
Nie przegap niczego!





Wypisz się »
   

Znajdziesz nas na Facebooku