Zarejestruj się :: Zaloguj się
Koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
zaawansowane
Działy księgarni
Informacje
Reklamacje i zwroty
O księgarni słów kilka...
Częste pytania
Kontakt
Przywileje
Napisz recenzję
Regulamin
Dostawa
Jak zamawiać ?
Na Prezent
Mapa księgarni
Polityka prywatności
Kontakt On-Line

tel. 662 087 262 (9:00 -16:00)

tel. 692 440 419 (9:00 - 16:00)

Znak akceptacji
Księgarnia Internetowa bezpieczne płatnosci
Zlokalizuj swoją paczkę z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Twoja paczka z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Twoja paczka z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Reklamacje i zwroty
Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Kumiko.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk
ul. Tansmana 1/7
92-548 Łódź
lub na adres e-mail kumiko@kumiko.pl,
 
 
Termin:
prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk
ul. Pomorska 98
91-402 Łódź
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Wyłączenie prawa odstąpienia:
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
- towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
 
Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną
Kumiko.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Kumiko.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: 
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk
ul. Tansmana 1/7
92-548 Łódź, 
mailowo pod adres kumiko@kumiko.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
 
Reklamacje związane z zamówieniami
Kumiko.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kumiko@kumiko.pl. 
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Kumiko Małgorzata Kaczmarczyk nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
 
Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Kontynuuj



Zapomniałeś hasła?
Koszyk
...jest pusty
Nowości

01. Zagrożeni.

02. Pod Mocnym Aniołem.

03. To nie jest kraj dla starych ludzi.

04. Samobójstwo Europy.

05. Zniewolony. 12 Years a Slave

06. Wilk z Wall Street.

07. Rycerz Siedmiu Królestw.

08. Czuły punkt. Teatr, naziści i zbrodnia

09. Śpiewaj ogrody.

10. Brudne serca. Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków

więcej nowości
Bestsellery w naszej księgarni

01. Sekretne życie drzew.

02. Duchowe życie zwierząt.

03. Inwigilacja.

04. Dixit 7 Wizje.

05. Baśnie barda Beedle´a.

06. Magia olewania.

07. Pragnienie.

08. Tu byłem Tony Halik.

09. Sztuka kochania.

10. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.

więcej książek
Księgarnia - Promocje
Popularni autorzy

Mario Vargas Llosa
Haruki Murakami
J.M. Coetzee
Szymon Hołownia
Orhan Pamuk
Marek Krajewski
John Irving
Mariusz Szczygieł

Zamów Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i zapowiedziach, promocjach oraz specjalnych rabatach.
Nie przegap niczego!





Wypisz się »
   

Znajdziesz nas na Facebooku