Zarejestruj się :: Zaloguj się
Koszyk jest pusty
Wyszukiwanie
zaawansowane
Działy księgarni
Informacje
Reklamacje i zwroty
O księgarni słów kilka...
Częste pytania
Kontakt
Przywileje
Napisz recenzję
Regulamin
Dostawa
Jak zamawiać ?
Na Prezent
Mapa księgarni
Polityka prywatności
Kontakt On-Line

tel. 662 087 262 (9:00 -16:00)

tel. 692 440 419 (9:00 - 16:00)

Księgarnia Internetowa słucha swoich Klientów
Znak akceptacji
Księgarnia Internetowa bezpieczne płatnosci
Zlokalizuj swoją paczkę z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Twoja paczka z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Twoja paczka z Księgarni Internetowej KUMIKO.PL
Znalezione produkty Znalezione produkty
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 239 pozycji)
    Produkt+   Cena    
 Klient. 
Klient. 
Autorzy:Grisham John
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:Amber
 30.78 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Jedenastoletni Mark poznaje przypadkowo tajemnicę zabójstwa znanego polityka. Od tej chwili nie jest już bezpieczny - ktoś usiłuje zamknąć mu usta na zawsze. Spokoju nie daje mu również FBI, które... 
 Klient. 
Klient. 
Autorzy:Grisham John
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:Albatros
 30.24 zł  Do koszyka 
Jedenastoletni Mark staje się przypadkowym świadkiem samobójstwa znanego adwokata. Tuż przed śmiercią prawnik wyznaje chłopcu, gdzie zostało ukryte ciało senatora Boyette´a, ofiary głośnej... 
 Klient jak go zdobyć i zatrzymać. 
Klient jak go zdobyć i zatrzymać. 
Autorzy:,
Wydawca:Wiedza i Praktyka
 52.20 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam... 
 Klient w sieci organizacyjnej. 
Klient w sieci organizacyjnej. 
Autorzy:Skowron Stanisław
Oprawa:Miękka
Wydawca:Difin
 34.81 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Książka Klient w sieci organizacyjnej podejmuje problem sieci organizacyjnych z perspektywy klienta. Odpowiada na pytania: na czym polegają procesy zachodzące w sieci międzyorganizacyjnej? czy sieć... 
 Maigret i sobotni klient. 
Maigret i sobotni klient. 
Autorzy:Simenon Georges
Oprawa:Miękka
Wydawca:C&T
 16.53 zł  Do koszyka 
Człowiek, który przychodzi do biura komisarza Maigreta od kilku już tygodni, za każdym razem decyduje się odejść bez słowa. Wreszcie jednak odwiedza Maigreta w jego domu. I tam opowie mu swoją... 
 Klient zrobi to czego oczekujesz. 
Klient zrobi to czego oczekujesz. 
Autorzy:Fournies Ferdinand F.
Oprawa:Miękka
Wydawca:Studio Emka
 10.99 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie... 
 Najtrudniejszy klient. GORĄCY ROMANS 
Najtrudniejszy klient. GORĄCY ROMANS 
Autorzy:Kat Cantrell
Oprawa:Miękka
Wydawca:Harlequin
 6.94 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Elise włożyła wiele wysiłku w stworzenie agencji matrymonialnej, która skojarzyła mnóstwo szczęśliwych par. Dax, cyniczny właściciel stacji telewizyjnej, chce udowodnić, że jest oszustką. Na oczach... 
 Po drugie klient. 
Po drugie klient. 
Autorzy:McFerrin Peters Diane, Rosenbluth Hal F.
Oprawa:Twarda
Wydawca:Wolters Kluwer
 49.13 zł  Do koszyka 
Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na... 
 Techniczne podstawy systemów klient-serwer 
Techniczne podstawy systemów klient-serwer 
Autorzy:Hall Carl L.
Oprawa:Miękka
Wydawca:WNT
 20.44 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Wszechstronny poradnik dla projektantów odpowiadających na pytanie: "Jak tworzyć systemy klient - serwer i jak z nich korzystać?". Przedstawiona w niej zagadnienia dotyczące serwerów plików,... 
 Klient anielski czy diabelski. 
Klient anielski czy diabelski. 
Autorzy:Selden Larry, Colvin Geoffrey
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:Studio Emka
 37.62 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Czy wśród twoich klientów są demony? Wielu ludzi biznesu twierdzi, że wszyscy ich klienci są dochodowi, ale prawie nigdy nie mają racji. Czy potrafisz wskazać anioły pośród swoich klientów - tych,... 
 Klient jako kapitał 
Klient jako kapitał 
Autorzy:Blattberg Robert C., Getz Gary, Thomas Jacquelyn S.
Oprawa:Twarda z obwolutą
Wydawca:MT Biznes
 57.77 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi... 
 Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent. 
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent. 
Autorzy:Barlow Janelle, Moller Claus
Oprawa:Miękka
Wydawca:Wolters Kluwer
 60.04 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i... 
 Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent 
Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent 
Autorzy:Barlow Janelle, Moller Claus
Oprawa:Miękka
Wydawca:Wolters Kluwer
 60.04 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i... 
 Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży 
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży 
Autorzy:Bill Stinnett
Oprawa:twarda
Wydawca:Onepress
 38.72 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci Zbuduj relacje z klientami Przeanalizuj proces zakupów Jednym z kluczowych elementów... 
 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach. 
Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach. 
Autorzy:Rudawska Iga, Soboń Magdalena
Oprawa:Miękka
Wydawca:Difin
 63.50 zł  Do koszyka 
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i... 
 Co klient chce ci powiedzieć. Jak stać się kluczowym dostawcą 
Co klient chce ci powiedzieć. Jak stać się kluczowym dostawcą 
Autorzy:Charan Ram
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:MT Biznes
 23.77 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Coraz częściej proces sprzedaży staje się wojną o ceny -- frustrującą i nieprzyjemną walką, która zabija całą związaną ze sprzedażą przyjemność. Można jednak myśleć o sprzedaży w lepszy sposób, jak... 
 Jan Mierzeński klient i rezydent Bogusława Radziwiła w latach 1656-1665. 
Jan Mierzeński klient i rezydent Bogusława Radziwiła w latach 1656-1665. 
Autorzy:Żojdź Karol
Oprawa:Twarda
Wydawca:Napoleon V
 27.85 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Tematem tej książki jest działalność dyplomatyczna marszałka wiłkomierskiego Jana Mierzeńskiego. Jest to pierwsza naukowa biografia tego radziwiłłowskiego sługi, zdolnego rezydenta i bardzo... 
 Nowoczesne techniki sprzedaży. Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klient 
Nowoczesne techniki sprzedaży. Metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klient 
Autorzy:Futrell Charles M.
Oprawa:Twarda
Wydawca:Wolters Kluwer
 138.33 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Nowoczesne techniki sprzedaży to niezastąpiony podręcznik dla każdego sprzedawcy. Jest to kompendium wiedzy potrzebnej do osiągnięcia podstawowego celu każdego handlowca - zdobycia nowych klientów i... 
  
Dom, majątek, klient, sługa. Manaifestacja pozycji elit w przestrzeni materialnej i społecznej (XIII-XIX wiek) 
Oprawa:Miękka
Wydawca:Instytut Archeologii i Etnologii PAN
 53.98 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Nieustanne dążenie do indywidualizmu, a co za tym idzie do korzystnego wyróżniania się, elitarności, uznać można za jedną z głównych sił napędowych cywilizacji Zachodu. Dyfuzja wzorców kulturalnych,... 
 Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 
Autorzy:Robert Zych
Oprawa:twarda
Wydawca:Onepress
 43.04 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O... 
 Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi 
Autorzy:Zych Robert
Oprawa:Twarda z obwolutą
Wydawca:Helion
 35.52 zł  Do koszyka 
Dbaj o niego jak o źrenicę oka swego! Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O... 
 Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! 
Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! 
Autorzy:Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Oprawa:Miękka ze skrzydełkami
Wydawca:MT Biznes
 24.38 zł  Do koszyka 
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych... 
 Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz 
Autorzy:Robert Gordman, Armin Brott
Oprawa:twarda
Wydawca:Onepress
 31.91 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy ... 
 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach 
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach 
Autorzy:Susan Weinschenk
Oprawa:miękka
Wydawca:Helion
 42.26 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili?... 
 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. 
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. 
Autorzy:Weinschenk Susan
Oprawa:Miękka
Wydawca:Helion
 34.88 zł  » Zapytaj nas o tę pozycję
Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili?... 
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 239 pozycji)  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  [Następna >>] 
Powrót



Zapomniałeś hasła?
Koszyk
...jest pusty
Nowości

01. Zagrożeni.

02. Pod Mocnym Aniołem.

03. To nie jest kraj dla starych ludzi.

04. Samobójstwo Europy.

05. Zniewolony. 12 Years a Slave

06. Wilk z Wall Street.

07. Rycerz Siedmiu Królestw.

08. Czuły punkt. Teatr, naziści i zbrodnia

09. Śpiewaj ogrody.

10. Brudne serca. Jak zafałszowaliśmy historię chłopców z lasu i ubeków

więcej nowości
Bestsellery w naszej księgarni

01. Sekretne życie drzew.

02. Duchowe życie zwierząt.

03. Inwigilacja.

04. Dixit 7 Wizje.

05. Baśnie barda Beedle´a.

06. Magia olewania.

07. Pragnienie.

08. Tu byłem Tony Halik.

09. Sztuka kochania.

10. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć.

więcej książek
Księgarnia - Promocje
Popularni autorzy

Mario Vargas Llosa
Haruki Murakami
J.M. Coetzee
Szymon Hołownia
Orhan Pamuk
Marek Krajewski
John Irving
Mariusz Szczygieł

Zamów Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i zapowiedziach, promocjach oraz specjalnych rabatach.
Nie przegap niczego!





Wypisz się »
Nasze wyróżnienia

   

Znajdziesz nas na Facebooku